Beste Leden,
Kan iemand mij vertellen hoeveel klep speling een 300TDT mag hebben? En moet ik de motor warm of koud stellen?
Verder schakelt mijn automaatbalk zeer snel over naar de laatste versnelling. Van zijn 3 naar 4 gaat volgens mij veel te snel. Waarschijnlijk heeft dit met het vacuum systeem te maken? Vorige eigenaar heeft hier flink aan lopen prutsen. Volgens mij zijn de leidingen van de CV en koplamp stellen afgeknipt. Kan ik hier nog iets aan testen of afstellen (automaatbak?)
En nu ik toch bezig ben,
Toen ik de auto aankocht hing de auto helemaal achterover. Heb dus pas door iemand de nivearegelin na laten kijken en die heeft wat aan het hefboompje gesteld. Auto staat nu weer mooi recht, echter zijn waarschijnlijk wel de veerbollen versleten. Nu is het probleem echter dat ik nogal een vreemd geluid hoor als ik bijna stil sta (stapvoets) rijd in de D. Ook in de P en in de N (stilstand) hoor ik het geluid. Trap ik echter op de rem (in de D) dan is het weg. Dus ook bij stilstand in de D, met rem erop. Ik weet niet of het nu van de remmen komt, of dat het misschien het pompen van de nivearegeling is? Misschien dat de verkoper de auto niet voor niets de auto met de kont naar beneden had gesteld?