[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Goed adresje in Breda? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 14:47

Goed adresje in Breda?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Goed adresje in Breda?

Berichtdoor Sieds » 04 apr 2006, 09:55

Sinds een paar weken ben ik verhuist naar de Parel van het zuiden (Breda dus) en nu ben ik op zoek naar een goed onderhoudsadres voor mijn 230CE. Ik heb sinds kort namenlijk last van een vreemd geluid en vertrouw het niet. Klikt als een lekke uitlaat, maar dat is het toch niet.

Kent er iemand een goeie garage in Breda die iets snapt van mooie oude Benzen?

gr. Sieds
Sieds

Antwoord:Goed adresje in Breda?

Berichtdoor Ton » 05 apr 2006, 15:58

In Breda niet, maar in Rotterdam Zuid (niet eens zo heel erg ver van Breda) zit Garage Start. Dat is voor mij een betrouwbaar adres gebleken met goede kennis van de W123. Mijn 200 had last van een ronkende trilling. De eigenaar van de garage dacht aan een verkeerd in elkaar gezette cardanas maar heeft eerst de hele laag tectyl die er op zat afgekrabt. Dit bleek het te zijn, was met 48 euri klaar, 1 uurtje arbeid. Dat noem ik service.
Ton
Gold Boarder
Gold Boarder

Berichtdoor MarceldB » 05 apr 2006, 16:13

Ik heb mijn 280TE net opgehaald van Autobedrijf Start. Ik kan de garage zeker aanbevelen. Aardige vent, veel verstand van de W123.
MarceldB

Berichtdoor Lode » 05 apr 2006, 20:25

Dat is goed nieuws van die cardan Ton! Eindelijk een meevaller. En nu kan je met je eigen 123 naar de technische dag. Ga je eigenlijk wel?
Je buurman
Lode

Berichtdoor Ton » 06 apr 2006, 23:37

Jazeker Lode, ik heb me al ingeschreven. Kwam in eerste instantie nog in de knel omdat ik ook al had beloofd te helpen met de Koninginnedag in de buurt. Maar gelukkig heeft Harrie daar wat aan gedaan. :-)
Ton
Gold Boarder
Gold Boarder

Berichtdoor Weizengelb » 07 apr 2006, 09:18

De M102 motor heeft nogal eens last van een gescheurd uitlaatspruitstuk, misschien veroorzaakt dat het vreemde geluid
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Sieds » 10 apr 2006, 09:53

Bedankt, Rotterdam is inderdaad niet zover weg en m'n vriendin werkt daar, heb ik in ieder geval een lift terug.
Sieds

Berichtdoor Sieds » 10 apr 2006, 11:10

Wat betreft die optie dat het spruitstuk een scheur zou hebben, dan zou je dat toch ook moeten horen als je stilstaat en gasgeeft? Ik hoor het alleen als ik rij en dan nog het duidelijks bij een kilometer of 60. Toch lijkt het ook niet het kardan te zijn, wat zou verklaren dat het alleen hoorbaar is als je rijdt.
Sieds

Berichtdoor mattijs1970 » 11 mei 2006, 19:37

over garage start in rotterdam:
gistermiddag gebeld, ik heb een kapotte waterpomp. geen probleem, zet maar 's ochtends vroeg voor de deur.
vandaag opgehaald, nieuwe pomp is gemonteerd, 1,5 uur monteur voor gerekend.
netjes lijkt me.

o ja, hij vroeg zich wel af waar al die W123 freaks op dit moment vandaan komen en hoe ze bij hem terecht komen

:lol:

gr.,
mattijs
mattijs1970

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto