[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Gloeilampje knippert : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 15:34

Gloeilampje knippert

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Gloeilampje knippert

Berichtdoor kp34 » 28 mei 2010, 21:01

Hallo allemaal,

Na alweer een paar maand zorgeloos in de Mec rond te hebben gereden, begon vorige week het gloeilampje te knipperen

Als hij koud is laat ik hem normaal gloeien tot het lampje uitgaat en hij start ook prima, geen gehobbel en gerook alleen knippert het gloeilampje ongeveer een halve minuut.

Iemand enig idee?

Groetjus ut de Westereen
kp34

Re:Gloeilampje knippert

Berichtdoor Toontje » 29 mei 2010, 05:25

hoi hoi
je zou eens kunnen proberen met een nieuw lampje of kontakje schoonmaken bij mij was dat ook nu eerst wat knipperen en nu soms doet het het wel en soms niet dus als ik keer tijd heb zal ik dat ook eens doen
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Gloeilampje knippert

Berichtdoor kp34 » 29 mei 2010, 20:03

Tsja weer niet of dat het wel is, hij doet het elke keer als ik hem start, hij brandt normaal tijdens het gloeien gaat dan uit en als de motor dan loopt begint ie te knipperen.

Maar thnx anyway
kp34

Re: Gloeilampje knippert

Berichtdoor kp34 » 10 nov 2010, 19:06

was gewoon een kapotte gloeistift:P
kp34

Berichtdoor MBvO » 10 nov 2010, 23:01

Toch mooi dat zo´n voorgloeilampje ook meteen werkt als verklikker voor een kapotte gloeier ;-)
MBvO

Berichtdoor Toontje » 11 nov 2010, 19:35

hahhaha
was weer een mooi voorneeld van onduidelijke vraagstelling de eerste vraagstelling las je dus niet dat het gebeurde na het gloeien ik dacht dat het tijdens het gloeien was.
mijn lampje brand nu helemaal niet meer dus zal wel kapot zijn maar gloeien doet die wel dat kan ik dan wel zien aan de andere lampjes die gaan wat zwakker branden
groetjes toontje :silly:
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek