Beste Benzers,
Vandaag was het zover op naar Donkerbroek, dit wilde ik ook wel eens meemaken.
Sjoerd ( Benzman200 ) Organiseert dit altijd en voor een westerling is het goed toeven in het hoge norden al is het dialect van sommige onverstaanbaar maar, met gebaren komen we een heel eind!
Eerst naar sleutelclub blesdijke gereden helaas niemand te vinden.
Een paar meter verderop is " De zoete inval" te vinden dus daar maar aangeklopt. Werd hartelijk ontvangen en uitgenodigd voor een heerlijke lunch met diverse soorten brood en verse vleeswaren. Helemaal top ook trof ik daar Jaap230E aan, wat een verrassing.
Na de lunch moest de W201 190E 2.6 er aan geloven want, ik hoorde een raar piepje tijdens het sturen. De deskundige van “De zoete inval” er op af gestuurd en zijn diagnose luide; Het is de pitmanarm bout met rubbers, weer een reden om naar de Mercedes-Benz dealer te gaan om weer wat te mogen kopen. Met wat silconen spray was het piepen even weg om later in Donkerbroek weer terug te zijn, de piep wilde dus ook naar Donkerbroek haha,…
Aan gekomen in Donkerbroek stond Sjoerd ( Benzman200 ) ons op te wachten bij de hoofdingang, nam ons mee naar de vaste stamtafel en introduceerde ons bij de aanwezige leden. Nadat we hadden plaats genomen werd het een echte praatmiddag wat uit liep op een praat avond met diner.
Verder verslag per foto om het woord bij het beeld te voegen.
Op de eerste foto even een sfeer beeld van de deelnemers,…
Van links naar rechts met de klok mee.
1: CitroBenz
2: Toon mijn zoon.
3: Jaap230E
4: Wiebren
5: Max
6: Marco zoon van Max
6: JaapW114
7: Benzman200
8: Jon
Later kwam er nog een W114/W115 snor waarvan ik helaas de naam ben vergeten.
Image031_2010-11-20.jpg