Kijk, dat noem ik nog eens behulpzaamheid. Het toeval wil dat mijn ouders in Nieuwleusen wonen. Dus Blesdijke moet geen probleem worden. Ik had deze motor idd ook al zien staan. Heb vandaag gebeld, ze kijken nog even of 'ie er nog is. Moet natuurlijk wel zeker weten dat ik nu geen bocht koop, maar zag dat er een maand garantie op zit. Wel een aantal probleempjes:
- Ik ben wel handig en leer snel, maar ik zou niet zomaar een motor kunnen in / uitbouwen, dus hulp is idd van harte welkom. Bedankt daarvoor!
- tweede probleempje is dat de motor uit '83 natuurlijk iets anders is dan de mijne (uit '78). Ik zie bvb servo (heb ik niet) en ik denk dat er een snelgloeisysteem
op zit (heb ik dus ook niet). Ik weet dat het mogelijk is, maar aanpassingen zijn dus nodig. Heb ik dan nog meer nodig?
- derde probleempje is dat ik de motor natuurlijk niet zomaar vervoerd krijg. Wellicht hebben jullie daar ook handige tips voor.
En als laatste is het misschien handig om mailadressen uit te wisselen. De mijne is
danielsmink@hotmail.com (vertrouw er op dat ik dat hier wel kan zeggen).
@Wiebren: ik accepteer graag je hulp
@Hulzie: en de jouwe ook
of het nu met handen of hersenen is, alle hulp is welkom.
Thanx!