Beste Armand,
Welkom bij de w123club.nl zoals John het aangeeft zit je hier goed.
Helaas zijn door de laatste forum migratie veel foto's verloren gegaan, we hopen met z'n alle ndat ze nog terug komen.
Dan zal jou vraag wat makkelijker te beantwoorden zijn, echter gebruik de zoek functie en er gaat een wereld voor je open.
Gooi er wat termen uit als Raamrubbers, Coupé, zwakkeplekken W123 Coupé enz enz,...
Een paar punten waar je op moet letten, een coupé is qua carroserie delen aardig aan de prijs wat niet het zelfde is als bij een sedan of een T-model.
Een voorbeeld de raamrubbers en raamsnorren zijn 3x zo duur als van een sedan. Koop geen imitatie raamrubbers ivm de pasvorm, een hoop werk voor niets en het roest net zo hard weer verder omdat, er water blijf lekken.
Koop ook geen Coupé als je budget beperkt is. Vergeet niet dat we met auto's te maken hebben die de 30 zijn gepasserd.
Je met de aanschaf er nog niet bent, in welke prijsklasse je ook gaat kopen er zit altijd werk aan.
Romantiseer het niet.
Neem een deskundige mee die adviseert, of laat een aankoop keuring doen alvorens te kopen. Die 50 of 100 euro weet niet precies wat zoiets kost is het dubbel en dwars waard. Als je geen ervaring hebt scheelt je dit een Kat in de zak! ook weer een mooi word om dit in te typen in de zoek functie er zijn er veel voor je gegaan die zich door emotie hebben laten lijden, en achteraf een barrel bleken te hebben aangeschaft.
Ik wens je veel succes met de zoek tocht naar een geschikt exemplaar, soms lijken ze mooi maar zijn het barrels je bent gewaarschuwd!
Ik wil je niet bang maken, maar waarschuwen voor de ervaringen die anderen al hebben mee gemaakt! en van ervaringen moet je leren niet eigenwijs er tegen in gaan.
Mischien is het een goed exemplaar maar uit jou text en zonder hem/haar te hebben gezien kunnen we nergens over oordelen.
Op foto's is ook alles mooi, dat zegt ook niets. Al kan een kenner wel het eea zien, maar niet alles.
Groet, Arno