hoi govert
leuk zeg dat je foto's geplaatst hebt etc!!
ik was erg onder de indruk van je kennis en je kleppenstel vaardigheden.
Helemaal fantastisch mensen die je zo helpen en met zoveel kennis.
Deze week ga ik aan het werk met het vacuumprobleem, eerst maar eens de
zaken controleren die eenvoudig zijn. Ik zag vandaag in de bus een tang liggen...volgens
mij degene waarvan je zei dat die nog van je grootvader is geweest. Ik breng deze wel terug in Waarland!
Even iets over de moter. Deze komt nog uit mijn Mercedes 206. Die had ik zo'n 15 jaar geleden. Fantastisch busje heel veel mee gereisd. Die moter (om615 2200cc 60pk is toen gereviseerd bij keizer motorenrevisie in Doetinchem (vraag naar Han). Opgeboord naar 2400 CC en andere zuigers en voorkamertechniek etc...moet 72 pk hebben. deze moter is in mijn groene Mercedes 319 gekomen. Ik heb er 10 jaar probleemloos mee rond gereden in combinatie met een vijfbak met daadwerkelijke overdrive. Verbruik lange afstanden 1 op 10/11 kruissnelheid 90 a 95 km per uur....maximum snelheid denk ik 110 km per uur, dat rijd ik vrijwel nooit. Van de groene heb ik in september afscheid genomen en toen was mijn nieuwe busje (zie foto klaar). De moter overgezet en nu dus wat kleine probleempjes. De kleppen staan nu goed, met grote dank aan Govert!!! klasse!!! Nu nog het vacuum op de brandstofpomp herstellen en dan nog de camperinbouw.
Nog even een foto erbij van mijn oude busje....waar we zo ontzettend veel plezier zonder enige pech mee gehad hebben.
Tot ziens en nogmaals mijn grote dank! rob
- ergens in de Limousin, Frankrijk, koffietijd
- P1020712 - Version 2.jpg (140.97 KiB)