door Pietjo » 08 dec 2010, 22:30
oke,
-Differentieel,
-cardan,
-motor en bak
-aggregaten en hulpsystemen (radiator, oliekoeler, vacuumsysteem, mogelijk gloeisysteem), -
-voorveren, kilometerteller
Wat nog meer?
UItlaat zal denk ook niet hetzelde zijn? En hoe zit het met de nivearegeling, kan ik de pomp van die 240TD op mijn 300TDT motor plaatsen. Ik wil natuurlijk van indentiek onderdelen de beste gaan gebruiken.
Ook begin ik steeds meer te denken aan een compleet geriviseerde motor + bak aan te schaffen. Hoewel mijn 300TDT fantastisch loopt zat er geen historie bij. De teller staat nu op 240.000 met nap maar is wel import. Zou dus ook 1.240.000 kunnen zijn, maar dat denk ik niet als ik kijk hoe er bij ligt.
En iemand een idee hoeveel uren er in gaan zitten met 2 man? Heb een volledig gevulde werkplaats met brug en goed gereedschap ter beschikking in de avonduren......