Wie ben ik om komentaar op een forum te hebben ik kan zoiets helemaal niet maken maar ik ben/was wel een intensieve gebruiker van zo'n komunicatie middel en wat mij nu opvalt is dat er sinds het nieuwe gebeuren waar een ieder die een sneller forum wilde nu ook nog geen postings doet.
ik heb nooit geklaagd over de snelheid van het forum en heb toch best wel wat erop gezet en kan aan mij liggen maar het forum ligt nu wel eind dood en nu niet aankomen ja is drukke tijd dat zijn van die afgezaagde regeltjes enigste drukke wat we hebben in deze tijden is meer geld uitgeven dan anders ik ben hier van 05.30 tot ongveer 17.30 en dan maak ik sávonds toch nog een uurtje vrij om ff wat op een forum te zetten of .
zelf had ik altijd zoiets van nog ff op het forum kijken en was het er een dag niet dan de pee in en nu heb ik zoiets van kijkmorgen wel.
een forum als van de W123 en noem maar op bestaat dus wel met de gratie van de plaatsers van berichten en om info uit te wisselen nu is met de overgang dus verschrikkelijk veel info weg gevallen ik krijg nu mail van mensen of ik foto's van dingen wil opsturen die wel eerst op het forum stonden ik heb dat paar keer gedaan maar ik heb ook niet teveel tijd over dus kan dat ook niet telkens doen.
verder is er in mijn mening iets op het forum zetten wat niet direkt tot belediging smaad van een persoon schade aandoet een reden om iemand te deur te wijzen.
doet mij denken aan vroeger toen die serie op tv kwam met sjef van oekel iedereen sprak er schande van maar ze hadden al de serie gezien en niemand zette het op een andere zender dus werd wel gekeken en we hadden al een mening.
nu zijn de andere forums hetzelfde van opzet meer dat was ik niet anders gewoon het oude forum kwam mij dus meer over past bij de W123 als je daar in rijd dan rij je ook niet in die eenheidsworst .
ik vergelijk dit maar met een nieuwe moderne gevangenis vanalle gemakken voorzien ziet er gelikt uit maar niet de plek waar je wil zijn
zo dat was wat ik ff kwijt wil doe er mee wat je wil ik pas me wel aan aan de meute
groetjes toontje