[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Grootlicht signaal doet 't niet... : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 15:20

Grootlicht signaal doet 't niet...

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Grootlicht signaal doet 't niet...

Berichtdoor Hunter » 03 nov 2010, 09:23

Hallo,

Als ik dimlicht voer, dan kan ik gewoon mijn grootlicht aanzetten door de steel naar achteren te drukken.
Maar knipperen door 'm naar me toe te trekken werkt niet. Zit dat 'm in een relais of in de steel zelf?

Hoor 't graag!

Joost
Hunter

Re: Grootlicht signaal doet 't niet...

Berichtdoor Rero » 03 nov 2010, 10:51

meestal schakelaar
Rero

Berichtdoor lebaron » 22 dec 2010, 23:04

hallo ik heb een soort gelijk probleem als ik alleen een sein geef doet alleen de linkerlamp dat en als ik grood licht vast set gaat de rechter koplamp helemaal uit heb nieuwe lampen bollen gelpaast aarde draden na gekeken nieuwe knipperlicht schakelaar gemonteerd en het probleem is nog niet over heb ook nog een nieuwe licht schakelaar besteld als ik die binne heb en gemonteerd heb hoop ik dat het probleem over is anders weet ik het ook niet meer wie weet de oplosing wie heeft de gouden tip
mvg lebaron
lebaron

Berichtdoor Fritske » 23 dec 2010, 13:14

even spanning meten rechts, krijgt de lamp wel spanning? Nieuwe lampen kunnen ook al kapot zijn.
evt. even lampen omwisselen van links naar rechts

Zekeringen OK? ik weet niet of links en rechts door dezelfde zekering gevoed worden
corrosie in de stekker?
Fritske

Berichtdoor Hans230CE » 24 dec 2010, 16:00

standlichten en kruislichten hebben elk zijn eigen zekering, 4 dus in totaal.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Govert » 25 dec 2010, 16:45

En zelfs het lichtsignaal heeft zijn eigen zekering als ik het me goed herinner.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Automaat: Nee

Berichtdoor Hans230CE » 25 dec 2010, 22:58

Je geheugen laat je niet in de steek Govert
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Automaat: Ja

Berichtdoor lebaron » 26 dec 2010, 12:28

hallo ik denk dat ik nog maar een verder ga zoekken en ik hoor het wel maar kan vanalles zijn
alsn ik het voor mekaar heb dan hoor je het wel
mvg lebaron
lebaron

Berichtdoor lebaron » 29 dec 2010, 15:04

hallo ik heb het groot licht weer voor mekaar aleen heb de stekkers goed schoon gemaak met contak spree en een schuurpapiertje alle aarde draden en zekeringe kast en nieuwe zekeringen aleen vind ik het nog freemd dat de mist lampen nog steeds blijfen branden heb ook nieuwe kniperlicht en licht schakelaar gezet wat nu
mvg lebaron
lebaron

Keer terug naar Techniek