door diemetdiestokke » 27 dec 2010, 13:43
Na een paar dagen, strand liggen, hapje eten, boekje lezen, strand liggen, waren we wel weer toe aan een nieuw stukje Europa. Op naar Zuid-Zuid Frankrijk, ja je leest het goed, nog verder dan Zuid-Frankrijk, ligt Zuid-Zuid Frankrijk, alwaar een goede vriend van me woont (ja zoekt je vrienden uit of je doet dat niet..., ik zoek nog een goede vriend op de Bahhama's, dus als iemand interesse heeft...??) Lekker een dagje getourd richting Spanje, en nét voor de grens op het Ho-ijzer getrapt een stukje naar rechts, daar ligt het gebied Minervois. Niet echt een bekend stukje maar ze zijn er vooral goed in wijnmaken, en vakantie huisjes neerzetten, voor Hollanders. We hebben onszelf daar tegoed gedaan aan wet locale specialiteiten, zoals steatose eendelevers (zoek maar rustig even op....), hom hom hom, zon en rust! Na een kleine week kwam de dag dat mijn baas me begon te missen wel erg dichtbij, en zijn we via Langres (mooie stad meteen prachtige stadscamping) naar huis gereden. Een 7000 km gereden, zonder 1 keer olie bijvullen... verbruik diesel zo rond de 1:11 - 1:12. En geen stukken, wat wil een mens nog meer! Of we volgend jaar met Motor of Mercedes gaan dat weten we nog niet, maar dit was zeker niet verkeerd!
Groet
Dhr. en Mvr. Diemetdiestokke
- Bijlagen
-
- P8180994.jpg (166.74 KiB)
-
- P8241012.jpg (127.17 KiB)