Hallo allemaal!!
Nou ben vandaag bij de dealer geweest en heb wat spullen opgehaald die ik al eerder aanbetaald had. Maar ook hadden ze al op voorraad een thermostaat en een stuurdemper! Ole! Meteen bij gekocht.
Ik zal meteen prijzen melden want dat gebeurt erg weinig hier op het forum heb ik gezien.
Stuurdemper ; € circa 40,-
Thermostaat ; € circa 13,-
Dit is met 10% oldtimerkorting en btw. Samen heb ik 53 euro betaald. En wat ze apart kosten heb ik het vergeten vandaar de circa:P
Heb meteen meegekeken waar de thermostaat zit. Hij zit idd aan de voorkant, links van de kleppendeksel. Geen 3, maaaar 4 bouten heeft het bij mij.
Ik ga het morgenochtend monteren. Hopelijk kan ik wat fotos maken, plaats ik deze ook meteen.
1-Dus eerst de koelvloeistof leeg laten lopen door de knop onder de radiator open te gooien.
2-En daarna de oude koelvloeistof demonteren, nieuwe erin zoals de oude gestaan heeft, met de ''dingetje'' omhoog:P
3- En dan de dure koelvloeistof die ik bij de dealer gehaald erin.
Koelvloeistof ; € 35,- 5 liter - bij 1 L koelvl. doe je 1 L water bij. Dan heb je een bescherming van 37- . Mooi he!
maar wel duur. En ik ben een man van kwaliteit. Zoals al mijn gereedschappen dat ook zijn:P Aan de slag dan maar!