MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 08:01

ook maar eens voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

ook maar eens voorstellen

Berichtdoor lebaron » 30 dec 2010, 17:31

hallo ik ben lebaron en ben sins 3 maanden trotse bezitter van een W123 230 automaat bj 1979 auto is niet moeders mooiste maar daar heb ik ook bewust voor gekozen zo dat ik hem zelf verder kan opknappen en met de kennis van deze forum kom dat hoop ik wel goed auto is ooit door de vorige eigenaar uit zwitserland naar nederland gehaald
Bijlagen
SAM_0690.JPG
SAM_0690.JPG (128.6 KiB)
lebaron

Re: ook maar eens voorstellen

Berichtdoor Langeberg » 31 dec 2010, 19:43

welkom, je forum naam klinkt alsof je hiervoor een chrysler LeBaron hebt gehad en de naam mee hebt genomen.

is ik mis of .....
Langeberg

Re: ook maar eens voorstellen

Berichtdoor lebaron » 31 dec 2010, 19:56

nee ik heb geen lebaron gehad maar ben er wel naar opzoek geweest en kon niet vinden wat na mijn zin was tot dat ik de Benz tegen het lijf liep en heb er tot nu toe geen spijt van rijd heerlijk heb altijd al veel met oude autos gehad ze zijn gewoon mooi nieuwe autos heb ik niet veel mee vind ze zaai en lijken vaal op elkaar
mvg lebaron
lebaron

Keer terug naar Even voorstellen