[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
De W123 in 2011 : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:09

De W123 in 2011

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

De W123 in 2011

Berichtdoor DikkieDick » 01 jan 2011, 15:10

Hallo,

Allereerst de beste wensen.
De laatste maand is mijn W123, een tijd terug nog de 2 ton gehaald, niet meer van zijn plaats geweest. Na de beurs heeft Martin hem teruggebracht en daar stond ie nog. Nu de sneeuw er af was, maar eens een startpoging gedaan en wat schetst mijn verbazing: in 1x starten. De accu is dus toch nog goed, terwijl ik daar vorige winter mijn twijfels over had.
Wel de wagen op de plek laten staan, nog teveel pekel. ;-)
Paar goede buien en we kunnen weer op pad. Wil graag weer rijden.
DikkieDick

Re: De W123 in 2011

Berichtdoor Maikel » 01 jan 2011, 17:43

hey Dick,

ook de beste wensen....
gewoon rijden man, daar is hij toch voor, ik vind het ook jammer hoor ,maar ja ik heb hem nodig.
Nog in Bledijke geweest lately ?

gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: De W123 in 2011

Berichtdoor DikkieDick » 01 jan 2011, 21:20

Maikel,

Ondanks de vorig jaar aangebrachte beschermlaag laat ik hem, als het niet nodig is, stil staan als er (te) veel pekel ligt. Ach, en zo heb ik ook wat beweging gehad. Steeds fietsend (of soms glibberend en glijdend) naar het werk.
Nee, al tijden niet meer in Blesdijke geweest.

mvg, Dick
DikkieDick

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto