[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
deurgreep blijft open : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 08:45

deurgreep blijft open

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

deurgreep blijft open

Berichtdoor Fritske » 05 jan 2011, 23:53

Hoi,

Ik heb een (klein) probleempje met de greep van mijn achterdeur. De handgreep gaat niet vanzelf terug nadat ik de deur geopend is, maar blijft vaak naar buiten staan. Hierdoor sluit de deur niet wanneer hij van binnen dichtgetrokken wordt. Op zich voor mij (nog) geen groot probleem, omdat er toch meestal een kinderstoeltje achter staat, dus gooi ik de deur altijd vanaf de buitenkant dicht, en daarbij duw ik meteen de handgreep terug.
De vergrendeling werkt gewoon zoals het hoort als de greep teruggeduwd is. Terugduwen kost verder geen kracht, het hendeltje zit gewoon "los"
Het voelt alsof er een veertje ontbreekt, of kapot is, kan iemand vertellen wat dit kan zijn?
Het betreft een '78er 230
Fritske
 


Re: deurgreep blijft open

Berichtdoor MBvO » 13 jan 2011, 23:32

Interessante vraag, ik heb het ook wel eens met de deur van de bijrijder, geen idee waar dit door zou komen.
MBvO
 


Re: deurgreep blijft open

Berichtdoor Hans230CE » 14 jan 2011, 09:34

Vuil, stof oid, eerst eens proberen met WD40???? Tis mor een idee
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: deurgreep blijft open

Berichtdoor Fritske » 14 jan 2011, 14:04

WD40 heb ik geprobeerd, zonder resultaat. Ik heb ook niet het idee dat het aan vuil ligt, omdat hij juist heel soepel beweegt.. te soepel, hij wordt alleen niet terug naar binnen getrokken.
Fritske
 


Re: deurgreep blijft open

Berichtdoor EKW123 » 15 jan 2011, 00:27

Ik denk eerlijk gezegd dat het een beetje een constructie probleem is. Ik kom dit in mijn dagelijkse werk als monteur regelmatig tegen bij alle merken en typen wel, smeren helpt soms maar vaak ook niet trekt alleen maar meer smeer aan. Het valt me wel op dat in dit jaargetijde het wat meer voorkomt dan in de zomer. Ook mijn Benz doet het ook merkte ik vandaag het zou beter zijn als er een wat meer veerspanning achter de klink zou zitten het blijft te makkelijk in de "open" stand staan.
EKW123
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten