[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Startmotor : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 16:21

Startmotor

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Startmotor

Berichtdoor JeroenW » 26 apr 2006, 19:55

Geachte mede leden;

Is het een raar idee?, ik wil denk ik eigenlijk wel een backup startmotor op de plank hebben liggen maar ik heb geen idee wat zo'n ding moet kosten en of zoiets eigenlijk wel eens stuk gaat(zal haast wel).
Dus wie weet wat meer?

Bij voorbaat dank
Groeten Jeroen
JeroenW

Antwoord:Startmotor

Berichtdoor MarceldB » 26 apr 2006, 20:56

Waarom wil je zoiets hebben liggen? Dan kan je wel meer onderdelen op voorraad gaan leggen. Wellicht gaat die nooit kapot.
Ik zou hem gewoon kopen als die kapot gaat.
MarceldB

Antwoord:Startmotor

Berichtdoor Wiebren240D » 26 apr 2006, 21:55

hallo JeroenW

ik ben het met je eens leg nu maar op de plank
als z,n ding stuk gaat komt altijd ongelegen kun
je het gelijk maaken als ie stuk gaat ik heb zelf ook 1 op de plank liggen moet je wel tegen aanloopen die van mij koste 50 euro gebruikt moest ik hem zelf nog reviseren als je dat laat doen ben je nog eens 160 euro extra kwijt maar dan is de startmoter wel goed mag ook wel voor dat geld maar meestal gaat het om de koolborstels zijn niet zo duur maar hetzelfde geld voor de dynamo is ook z.n ding kanlang goed gaan maar als ie stuk is zit je mooi aan

groeten wiebren nieuwenhuis tel 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto