[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Zelf stoelverwarming inbouwen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 08:56

Zelf stoelverwarming inbouwen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Zelf stoelverwarming inbouwen

Berichtdoor harmps1 » 15 jan 2011, 19:58

Hallo ,

Ik heb een Mercedes 200 .1981 en ik wil er stoelverwarming in bouwen ,in de bestaande stoelen, wie heeft daar ervaring mee of weet een topic waar ik het kan vinden.
Ik weet een bedrijf die dat doet maar dat gaat al snel 250 euro kosten.

gr Harmps
harmps1
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Re: Zelf stoelverwarming inbouwen

Berichtdoor Hans230CE » 17 jan 2011, 15:10

Even in een beter topic gezet voor dit onderwerp.

Het bestaat wel degelijk, want bv The White Rider heeft het op zijn groene.

Moeilijk lijkt het me niet, is gewoorn een questi van de juiste matjes te vinden en de correcte schakerlaars. of je zoekt 2 verwarmde stoelen en verwisselt de bekleding. Zijn gewoon matjes die warm worden. Ik zou anders eens kijken bij Volvo en Saab (Elfering) slopers, die hebben het meestal standaard erin zitten. Dan enkel nog de knoppen voor de W123 vinden en die zijn nieuw te krijgen bij de dealer denk ik.

Nu breng je me wel op een idee 8-)
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor harmps1 » 17 jan 2011, 17:34

Bedankt voor de tip , ik heb namelijk ook een saab 900 oldtimer en daar zit het er standaard in de stoelen vandaar dat ik het ook in de Mercedes wil hebben , ik ga het bij een saab sloper proberen te vinden

gr Harm

ik zit al een tijdje op deze site maar het lukte me niet meer op mijn oude naam in te loggen.
harmps1
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Berichtdoor jacquesdefaber » 18 jan 2011, 17:44

leuk idee op welke groep ga je deze zetten? Want ik denk dat zoiets heel veel stroom trekt.
Zou je eventueel een foto/dagboekje willen bijhouden en hier willen posten. Lijkt mij ook een leuk project.

gr

Jacques
jacquesdefaber

Keer terug naar Interieur