[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Lekke uitlaat. : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 08:45

Lekke uitlaat.

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Lekke uitlaat.

Berichtdoor oofies mirakel » 26 jan 2011, 18:39

Hallo liefhebbers,Ik heb het volgende probleem(pje).
Mijn middendemper is niet goed meer. Er zit een gaatje van 3 cm
in de buitenmantel.Is dit goed te lassen of word dit een nieuwe middendemper.
ik heb begrepen dat het één geheel is. Weet iemand een oplossing voor mij en
wat de kosten zijn voor de uitlaat. (een goede oude is misschien ook welkom. Laat het mij horen!
Mvg René
oofies mirakel
 


Re: Lekke uitlaat.

Berichtdoor Semrick » 26 jan 2011, 19:56

Ik denk dat je er wel voorzichtig een plaatje op kunt lassen.
Maar het kan ook zijn dat de hele demper al flinterdun is geworden en dat je er zo doorheen brandt :evil:
Maar aan de andere kant heb je niks te verliezen want nu is hij ook al lek.
Lukt het lassen niet dan kun je altijd nog een andere demper kopen.
Voor een diesel is een middendemper rond de 100 euro. Voor een 230E en een 250 kost hij snel 200 euro en voor een 280 kan hij de 250 euro al aantikken. :whistle:
Groeten,

Rickert
Avatar gebruiker
Semrick
Erelid
 
Berichten: 4020
Geregistreerd: 08 sep 2006, 15:24
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Lekke uitlaat.

Berichtdoor JaapW114 » 26 jan 2011, 20:15

Ik spreek uit ervaring, gewoon een nieuwe, lassen van een demper van een oude uitlaat is het begin van het einde. Net wat Semrick zegt, meestal is het al flinterdun. Lassen is een soort uitstel van executie. Nieuwe moet er toch komen.

Jaap
JaapW114
 


Re: Lekke uitlaat.

Berichtdoor Fritske » 26 jan 2011, 22:02

Ik heb ook wel eens een keer (om een oud opeltje door de APK te krijgen) een stuk blik om de uitlaat gewikkeld, en dat met grote slangklemmen vastgezet.. Heeft het 2 jaar volgehouden tot de rest van de auto uit elkaar viel, en was toen nog niet lek.
Fritske
 


Re: Lekke uitlaat.

Berichtdoor oofies mirakel » 26 jan 2011, 22:35

okay,bedankt voor de info.Wordt dus nieuwe uitlaat.
Bvd René
oofies mirakel
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten