door EmileW124 » 05 feb 2011, 15:24
ForumoverzichtGebruikerspaneelUitloggen [ emilew124 ]Nieuwe berichtenHelpZoekenLeden0 nieuwe berichten
Forumoverzicht » Algemeen » Andere dingen
Alle tijden zijn GMT + 1 uur
W-clubs tegen kanker
Beste Leden
Middels deze oproep zou ik graag aan de oltimers leden een verzoekje willen doen.
Helaas heb ik met mijn zoontje twee moeilijke jaren meegemaakt in verband met zijn ziekte. Hij heeft ongelukkigerwijs Leukemie gehad en gelukkig overwonnen, met ups en downs is hij er sterker en gezond uitgekomen.
Deze periode was voor velen van ons moeilijk, maar werd door stichtingen om ons heen toch sommige dagen draaglijk gemaakt door middel van leuke dagen voor deze zieke kinderen en hun ouders broertjes en/of zussen te organiseren.
De kinderen vergaten voor een dagje hun ziekte, even geen ziekenhuisbezoek, maar wel een leuke dag met hun famillie.
Ik heb deze dagen ook mee mogen maken en ik kan uit ervaring dan ook vertellen dat wanneer je je kindje ziet genieten en het weer even kind is, lacht en lol heeft, je dan die mensen die dat bewerkstelligt hebben, eeuwig dankbaar bent.
In deze tijden heb ik ook gedacht, mocht ik ooit in de gelegenheid zijn om iets terug te doen om ook andere kinderen te laten genieten, ik deze mogelijkheid zeker zal benutten.
En dan kom ik nu dus bij mijn verzoek: ik zou graag met andere leden op zo'n dag, bijvoorbeeld voor het vervoer zorg willen dragen.
Het is voor een stichting soms even een gezoek welke maatschappij ze wil vervoeren en het leek mij een genot om dat voor een keer in de zoveel tijd te doen voor deze kindjes.
De kinderen genieten dan volop als ze 'bijzonder' opgehaald en vervoerd worden.
Er staat dan, bij genoeg animo voor dit idee, tegenover dat zowel de chauffeur als eventueel de bijrijder ook mee mogen genieten van wat er op de planning staat die dag.
Een voorbeeld van uitstapjes zijn: Dolfinarium, Movie World, Toverland. De perioden waarin vaak uitstapjes gepland worden, is meestal in het voorjaar ( Juni) en zomer.
Ik wil dit graag graag georganiseerd krijgen en niet een taxi centrale gevoel opwekken bij sommige maar juist een spaarsame doel voor zulke kostbare dagen welke niet alleen uit te drukken zijn in geld maar ook in gevoel.
Mochten er mensen zijn, die het leuk lijkt om hieraan deel te nemen dan kunnen we nog de exacte data doornemen.
Graag aangeven in welke weeknummer in juni mogelijk zou zijn voor diegene die mee willen rijden.
Ik hoop natuurlijk op heel veel positieve reacties!
Dank jullie wel alvast