Toen ik gisteravond onderweg was naar de videotheek begon opeens het voorgloeilampje te branden tijdens het rijden.
Dit lijkt me niet echt normaal, en het ging meestal branden als ik door de bocht ging en soms knipperde het heel even.
Dus ik de auto bij een vriend van me neer gezet en eerst maar een biertje gepakt en een filmpje gekeken.
Toen ik om half twaalf in de auto stapte wilde de motor met geen mogelijkheid meer aanslaan de startmotor ging wel gewoon rond alleen het voorgloeilampje ging niet branden maar dat had ik wel vaker, en ik had al gezien op het forum dat het vaker voorkomt maar op zich geen probleem is.
En ja dan zit er niks anders op dan maar naar huis te lopen, en het forum afspeuren daar ben ik tot 3 uur vannacht mee bezig geweest maar ik heb niet echt een verklaring voor deze bijzondere gebeurtenis kunnen vinden.
Dus ik vanmorgen weer naar de Benz gelopen contact omgedraaid ff 20 sec. gewacht want het lampje ging weer niet branden, en toen ik de sleutel verder door draaide was het tikken en lopen als een zonnetje.
Ik heb thuis nog een tijdje onder de kap gesnuffeld of er geen draadje of zo los zat.
Maar ik heb helemaal niks kunnen vinden.
Dus nu mijn vraag: heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?? of weet iemand de oorzaak??