Emotie, dat is toch iets voor vrouwen?
Niet voor mij hoor ik ben een stoere Mercedes dieselman
@Govert ik vind die k&N sportfilters etc ook niks maar een diesel hoort toch te werken met een overmaat lucht. Dus het hoort te kunnen. Hoe meer blowby hoe groter de druk in het carter en het hele carterontluchting systeem, ik denk dat de MB diesels het heel bont kunnen maken omdat ze afgezien van de slijtage structureel wel sterk zijn. Een tijd terug was er ook iemand die zijn 200D alleen gestart kreeg als ie de carterontluchting los maakte, dat snapte hij zelf niet en ik ook niet
http://www.w123club.nl/viewtopic.php?f= ... g&start=20Waarom zijn al jouw posts daarin trouwens weg Govert? Zal wel heel logisch zijn voor iedereen behalve mij maar ik snap het niet. Weet niet wat jij schreef, denk dat je kleppen stellen adviseerde
Maar ook al had ie slecht gestelde kleppen een oud luchtfilter ( had ie niet dacht ik) en andere minder optimale dingen, bij hem was het toch ook bizar dat het ding niet wilde starten tenzij ie de carterontluchting helemaal los deed..blijkbaar helpen alle beetjes
Helaas beetje open einde weet niet hoe het allemaal verder is gegaan met deze snelle jongen.
Donjohnson met zijn 200D, is eens wat anders dan een witte testarossa
Zo en nu zijn we weer helemaal ontopic gelukkig.