[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
stel me even voor : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 04:40

stel me even voor

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

stel me even voor

Berichtdoor wouterw123 » 09 feb 2011, 22:07

wouter 29jaar den helder.

Mercedes W123 300D 1979 grijs 4-bak. gekocht zomer 2010 van 2de eigenaar.(zaandam) marktplaats
230.000km gelopen,geheel origineel ook ehbo koffer is nog kompleet en ongebruikt.

Ik reed er in principe dagelijks mee,Ik ben sinds november in bezit bedrijfs-wagen.Dus de Benz staat binnen

Ik heb nu de dynamo eraf,kreeg te weinig stroom en de lichtjes op dashbord gingen branden ook startte ze niet meer. :(
:) :)
wouterw123
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: stel me even voor

Berichtdoor FrankG » 14 feb 2011, 22:42

Hoi Wouter,
je had de Benz voor dagelijks gebruik, maar dat is nu niet meer nodig. Ga je hem nu een welverdiende mooie oude dag gunnen?

Wat betreft de dynamo, ik denk dat je met de zoekfunctie wel wat kunt vinden.

Succes!
Frank
FrankG

Berichtdoor wouterw123 » 16 feb 2011, 22:20

hoi frank,Ik heb vandaag mijn dynamo opgehaald bij electrostart in den helder,hij is gereviseerd .en zit er al weer onder,Meteen even een nieuw brandstoffiltertje dat vond ie ook wel lekker.Hij starte weer prima en mijn lichten bleven ook weer branden :mrgreen:

verder kraakt de wagen over drempeltjes maar ik las hier op het forum al meer mensen over..dat het geen last kan. :arrow:

wat voor Benz heb jij eigenlijk en ga je wel eens naar meetings enzo? ben benieuwd groeten wouter.
wouterw123
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1967

Berichtdoor Hans230CE » 16 feb 2011, 22:38

Welkom hier,

gewoon de ophanging eens goed inspuiten, moet de Spycker van mij ook jaarlijks 1 a 2x hebben

Ik had een foto voor Citrobenz wat ik ervoor gebruik, maar die ben ik kwijt :?
Had het namelijk ook gebruikt om mijn deurvanger weer up-to-date te brengen
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Citrobenz » 17 feb 2011, 12:54

Wynn's Viscotene ;)

en voor deursloten e.d. Wynn's chain lube
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor FrankG » 17 feb 2011, 20:33

Hoi Wouter,
toch de dynamo. Daar zou ik het in eerste instantie niet gezocht hebben.

Ik heb zelf een 250, 6 cilinder carburateur. op LPG. Krijgt binnenkort de nodige aandacht voor z'n carrosserie.

Groetjes,
Frank
FrankG

Keer terug naar Even voorstellen