door Mercedennys » 23 feb 2011, 20:08
Dag allen,
Helaas nog niet verder gekomen met de oude Benz, staat nog 'bijna' overleden op de parkeerplaats van mijn werk.
ANWB erbij gehaald die gaf aan dat het de verstuivers zouden moeten zijn, of compressie verlies. Kosten onbekend maar iig onderzoeken. En dus af laten slepen naar iemand die het kan oplossen. Al een paar dagen mijn mannetje geprobeerd aan de lijn te krijgen maar tevergeefs.
Gezien de druk dat we as zaterdagochtend graag op vakantie wilde, heb ik vandaag een dag vrij genomen en maar een andere combi gezocht voor de time being. Sja, 3 weken vakantie heb je al gepland, naar uitgekeken etc. Zelfs al een leuk kasteeltje in frankrijk als eerste overnachting, en die last minutes met vliegtuig zijn ook niet geweldig. We willen juist lekker op ons gemak rondrijden, kijken en zelf bepalen waar we blijven. Je kent het vast.
Dus op combi TD gezocht en uiteindelijk gisteravond en vandaag 3 bekeken. 300TD maar dan de W124. (oeps, vloeken op het forum?)
Afijn,
Gisteravond een 300TD die al 3 maanden in de stalling stond. overgespoten, winterbanden, grijs metallic, wisser bleef hangen, reed niet erg lekker, veel roest, 1750 maar met APK
Vanmorgen
300TD champagne kleur in Driehuis
bleek overgespoten en daarna meteen door de wasstraat gereden dus motorkap en dak compleet bekrast. Aardige vrouw/eigenaar die aangaf wat er niet klopte. blok siste bij stationair, achterklep ging niet lekker open. Reed wel lekker maar voor 1300 eur toch wat veel.
Vanmiddag
300TD grijsmetallic in Tilburg
Met de trein 1,5 uur maar autobedrijf gelukkig bij het station (haha, kwam voor een station kijken)
donkergrijs metallic, airco/werkt, automaat, electr. ramen voor achter, sportline interieur zonder scheuren, doppelrollo.
zeer schoon blok zonder olie, starten lopen.
Proefrit beviel goed dus gekocht voor de vakantie.
Tot daarna en dank voor alle input. De TDT komt zeker weer op de weg, hoor!
Dennis
- Bijlagen
-
- 1992 300TD
- 300td-mercedennys.JPG (165.04 KiB)