hoi hoi
een vrouw met smaak dus
een 123 dan rij je in een auto
en een 201 rij je in boodschappen wagentje
dat is dan mijn visie
een 123 is vriendelijk gemoedelijk soepel comfortabel een zee van ruimte om je heen als je erin zit en je rijd daar in omdat je zo'n wagen mooi vind en simpele techniek
de 201 is stugger moderner stuurt strakker is zuiniger sneller maar veel minder ruimte als je wat forser bent zit het voor geen meter dan zitten die zijkanten van de stoel je na een poos pijn te doen en geeft je een opgesloten gevoel binnen wat nieuwere techniek alles onder de kap is moeilijker berijkbaar.en je ziet ze op elke straathoek.
de prijzen
tot 4dzd koop je werk van 4 tot 7 goede boven de 7 moet het echt goed zijngeld wel voor bijde modellen benzine iets goedkoper en meestal minder km
veiligheid ja als je een mooie hebt dan zijn ze erg veilig dan zie je in elke nieuwere auto een sukkel die schade aan je auto kan brengen dus hou je vanzelf meer rekening met de rest en meer afstand.
koop niet zo.n wagen om te denken dat je goedkoper uitbent qua kosten een nieuwe panda is per km goedkoper als je belastingvrije bens
groetjes toontje
ik zie dat je in werkendam woond is niet zo ver weg van heinkenszand je mag gerust vrijblijvend een keer een dag met mijn auto rijden ik rij zelf in een W123 200D trekstarter met 500dzd km op de teller maar rijd prima
www.hetvoorportaal.com