Die mening deel ik ook met jou Pietje, waar het niet dat niemand zin heeft om deze artikelen te maken. Ik heb toen voorgesteld dat mensen bepaalde reparaties of werkzaamheden aan de W123 netjes uit willen schrijven, zodat ik ze kan plaatsen in de vraagbaak. Je kan dan een prachtige onderverdeling maken waarin alles te vinden is, hier kan iedereen aan meehelpen. De een maakt het verhaal over nivoregeling vervangen, de ander over hoe je een anti-roest behandeling kan doen, weer een ander over kleppen stellen etc.
Gewoon een artikel met tekst en eventueel plaatjes, en met zijn allen onder het mom van 'vele handen maken licht werk' bouwen we dan de vraagbaak op. Er kunnen ook bestaande artikelen in geplaatst worden natuurlijk, eventueel vertaald in NL.
en aan Mercedes 230E: Ik ken het onderverdelen, op zich heel prettig om te doorzoeken, maar teveel topics levert een te laag gemiddelde aan lezers per forum, naar mijn mening moet dit evenwicht van 1 groot forum en vele kleine een beetje bewaard blijven. Dit discussieren we dan wel verder nog in het aangegeven topic.
viewtopic.php?f=15&t=280