door Harrie » 26 apr 2006, 12:44
ja Rob...dat was wel wat, ik zou er om 07.30 uur aanwezig zijn, en dat wa sik dus ook, alleen kon het niet vinden.
werd gebeld dooor een medewerkster die naar de plaats waar ik stond zou komen, daar het niet doorging, omdat er sneeuw lag, en de opnames moesten een beeld geven van de periode juni/juli, en dan ligt er geen sneeuw..
Dus voor niks vroeg mijn bed uit.
We zijn toen samen naar een koffiehuis gegaan en hebben daar koffie gedronken en even nagepraat, en vroeg of ik nog mensen wist met een Mercedes W116.
Welnu via het forum van de W116 club een oproep geplaatst, en daarop nog 2 mensen kunnen regelen.
Ongeveer twee weken erna opnieuw naar amsterdam voor opnames, en dit keer ging alles wel door.
Men heeft alles in groepen verdeeld, een groep moest s'morgens om 05:30 uur aanwezig zijn met een W116, en de tweede, was ik, s'middags om 31.30 uur, en de laatste om ca. 16.00 uur.
De eerste heeft gelijk ook als figurant meegedaan, kijk voor een verslag hiervan op de W116 club, en ik heb toekunnen kijken hoe men de liquidatie van Mariannovich heeft gedaan.
Was wel koud om erbij te staan, maar zou het voor geen goud willen missen, was wel een ervaring.
Op 2 mei a.s. wordt het uitgezonden, op een van de publieke omroepzenders, welke weet ik niet precies, maar het is van de AVRO, en het programma is: Hoge bomen.
Zal waarschijnlijk in de toekomst wel vaker worden benaderd door de AVRO, als men weer Mercedes nodig heeft voor opnames.
Tot zover dit bericht, groet Harrie Puite.