[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
klepje tussen luchtinlaten verwijderen : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 10:55

klepje tussen luchtinlaten verwijderen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

klepje tussen luchtinlaten verwijderen

Berichtdoor W-Roelofs » 06 maart 2011, 14:28

Hallo W123 ers,

Ik heb geprobeerd het klepje tussen de luchtinlaten achter de motorkap te verwijderen om de ruimte daarachter met ML te behandelen. Schroeven los, ruitenwisser verwijderd + ringen losgeschroefd onder de ruitenwisser, maar los kreeg ik hem niet en ik kom er niet achter hoe het moet. Graag jullie hulp!

Wout.
W-Roelofs
 


Re: klepje tussen luchtinlaten verwijderen

Berichtdoor MB200D » 06 maart 2011, 20:31

Deze heb ik ook een keer los gehad, zit iets van een tochtband tussen met goede lijm/kit.
'Rustig forceren'.

Ik weet het niet meer zeker, maar mogelijk dat je van onderuit kunt drukken als je de roosters links en/of rechts los neemt.
MB200D
 


Re: klepje tussen luchtinlaten verwijderen

Berichtdoor Wim123 » 08 maart 2011, 23:54

Wout,

Er zitten 4 plastic pennetjes aan de voorkant van die plaat. In het midden indrukken dan vallen de pennetjes naar binnen en kan de plastic, zeg maar randjes, verwijderen. Daarna kan je de plaat optillen en verwijderen. De ingedrukte pennetjes kan je dan gaan zoeken om ze bij montage opnieuw te gebruiken; liggen ergens dan onderin of in de water afvoerslangen.
Wim123
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten