Sjongejongejonge, wat een divers pluimage alhier.
Ik vind het erg leuk om te lezen hoe divers de mensen op het forum zijn. Het lijkt bijna een afspiegeling van de maatschappij. Dat bevestigt voor mij wel dat Mercedes niet, zoals BMW, een auto is voor omhooggevallen loonwerkers, haha. (Ik hoop niemand te beledigen, of het zou de BMW rijder moeten zijn
).
Nu ikzelf dan, ik ben werkzaam als projectmanager bij het grootste kabelbedrijf (TV-Internet-Telefoon) van Nederland. Ik doe daar diverse grote projecten waaronder momenteel het programma "activatie IPv6". Ik gebruik mijn WC-des voor dagelijks woon-werk verkeer. De kilometervergoeding van mijn werkgever omvat bijna alle kosten (inclusief de peperdure parkeervergunning). Alleen onderhoud betaal ik zelf maar nu ik zelf kleppen stel verwacht ik dat dat prima te dragen is
. Ik rij al drie weken met de zonnebril op en het schuifdakje open. Smullen....
Mocht er nu iemand zijn die echt schrijnende verhalen heeft over hoe mijn werkgever hem/haar heeft behandeld. Diensten die het niet doen, helpdesks die je niet begrijpen etc etc. Dan mogen jullie mij wel benaderen. Ik help vrienden graag. Het motto van deze club is tenslotte ook, voort wat hoort wat..
groet,
Vincent.
Laatst bijgewerkt door WitteMercedes280e op 08 maart 2011, 20:59, in totaal 1 keer bewerkt.