Ik heb een W123 met een 230E motor bj 1981 met airco en climate controle, dus met een elektrische gestuurde kachelkraan en elektrische /vacuĆ¼m gestuurde
kachel kleppen. De kachel kleppen werken zoals het hoort, de airco werkt ook, en de verwarming werkt ook, en nu zult u zeggen wat is dan het probleem??
Wel ik een lange rit maak met de auto begint de temperatuur regeling kuren te vertonen. soms moet ik de temp regelaar steeds hoger gaan zetten om het een beetje warm te krijgen tot maximaal aan toe, en als ik dan met een spanningzoeker op de elektrische kachel kraan meet dan klopt dit ook want die gaat steeds later branden, dus als het bijv 15 graden is dan moet ik de temp wel op 28 zetten voordat de kraan word aangestuurd. En soms gebeurd het ook andersom. ben laatst naar Parijs geweest en toen wou niet meer koud worden tenzij ik de o knop indruk natuurlijk want dan werkt er helemaal niets meer. kan dit aan de temp op nemer liggen die boven op in het dashboard zit, en zo ja hoe kan ik die testen? Ik heb ergens gelezen dat het bedienings paneel vaak kapot gaat, maar deze is pas vernieuwd.
Zie fotos voor het model. Heeft iemand hier ervaring mee??