plaats eens een foto en als dat niet lukt stuur hem door naar mijn mailadres, je hebt een PB
De B-keuring is tegenwoordig op hol geslagen, dus voor hetzelfde geraak je erdoor of je bent afgekeurd De moment van het beestje die je vast hebt
Een maat van mij gaat al jaren naar de keuring met zijn Johnny-Astra, tuning-keuring in orde en 2 bijlagen eraan om het te bewijzen, vorige maandag finaal afgekeurd op zijn tuning, moest er alles af halen
. Dit terwijl hij jaren is goedgekeurd. Zelf met de SAAB naar de keuring geweest een week of 3 geleden, meneer je!!!!, niet u, wordt afgekeurd voor je lichten, die geven te weinig licht. Nieuwe xenons van 6000K of lux of hoe je dat ook noemt. Nu na een kleine discussie er toch door. 2 onafhankelijke garage, SAAB-dealer en een kennis, en het Bosch-centrum in OST hebben gelijk gezegd, geen probleem met die lampen.
Dus wat bedoel ik;
We zijn een beetje afhankelijk van het beestje dat je voor je hebt. Let wel ze mogen niet meer steken met een prik, slaan met een hamer, tenzij ze een groot vermoeden hebben van roest.
Dus die foto willen we zien, en carrosserie roest kijken ze niet meer naar, enkel de dragende delen.
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans