[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
sleuteladres Nijmegen eo : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 18:05

sleuteladres Nijmegen eo

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

sleuteladres Nijmegen eo

Berichtdoor w.vandermeij » 09 maart 2011, 14:04

Hallo!

Ik heb een prachtige Mercedes 230E gekocht die technisch niet helemaal goed is, er lekt nl benzine en olie. Ik heb weinig kennis en tijd om te sleutelen. Kennen jullie een goed sleuteladres in Nijmegen (e.o.)?
Ik ben benieuwd!
Wout
w.vandermeij

Re: sleuteladres Nijmegen eo

Berichtdoor Hans230CE » 09 maart 2011, 22:19

neem eens contact op met Semrick of gebruik de zoekfuntie, die heeft een adres in Bemmel HCS of iets dergelijks. Nu een PM en je weet het.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Jan123T » 10 maart 2011, 14:12

Hi Wout, inderdaad is www.autobedrijfhcs.nl het w123-adres voor Nijmegen en omstreken, daarnaast kun je tegen een kleine vergoeding zelf sleutelen bij Fixit, lopen daar ook monteurs rond die je kunnen helpen en ze hebben een spuitcabine ..
http://www.sleutelenkanjezelf.nl/

Groeten uit Nijmegen

Jan
Jan123T

Berichtdoor w.vandermeij » 16 maart 2011, 01:51

Bedankt Heren! Ik ga ermee aan de slag.
Wout
w.vandermeij

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto