Iedereen heeft het wel eens voor; de halve boel afbreken, wat uiteindelijk niet nodig was. Iets vergeten zo dat je kan herbeginnen. Lomp freubelen, autch dat mocht niet afbreken. Enz enz enz
Had vandaag ook zo iets voor; Vorige week ging mijn rechter lamp defect. Nieuw lampje, geen resultaat. Raar, als het daglicht aanstaat, dan deed hij het wel.
Tien tien, het begon me te dagen, het daglicht was aangebracht doormiddel van de originele draad door te knippen en dan een T-soldering voor de verbinding.
Dus vandaag alles onder het dashbord losgemaakt om bij die verbinding te komen; bleutooth losgeknipt ( de snelbinders toch) en uit de weg, relais voor de daglichten idem. Dan konden we aan de boosdoener voor de rechterlamp die in orde bleek
Gedverdegetverd@@***e. Na uitmeten kreeg alles stroom behalve mijn rechterlamp. Had nog een zekering laten springen enja, waar zit die zekering voor de lamp?? even aan draaien
. Heb dus maar voor de zekerheid een nieuwe gestoken en ga zo weer legaal op de weg met 2 koplampen.
How stupit kan one be........................
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans