door CE Loco » 29 maart 2011, 19:03
Geachte medebenzers,ten eerste;toontje heeft altijd gelijk en hij is ook heel verstandig dat in tegenstelling tot mijn persoon.Dus is het verstandig om door te gaan?Nee,als ik nadenk niet ,maarja de aankoop van deze Benz was een puur emotionele aangelegenheid.De dag dat ik hem kocht ben ik gestopt met roken ,na 35 jaar.Op dat gebied ben ik dan weer iets verstandiger als toontje.Dus de bril waarmee ik kijk is nogal gekleurd.O.K.het moet niet eindeloos doorgaan maar voorlopig ga ik door en hij gaat lopen. Trouwkoets had het helemaal goed met zijn suggestie er zit een geregelde katalysator op,het is een ingevoerde uit Duitsland.In 2008.Iedereen bedankt voor het meedenken.Han ging vandaag naar een spinnekoprevisiebedrijf om rubbertjes voor de drukregelaar te scoren,die zijn namelijk niet los leverbaar in de reguliere handel en ging hij vervolgens aan de slag om die kathalysatorbende zoveel mogelijk te verwijderen.Hoe en wat met die klep met stappen motor weten we nog niet,desnoods gaan we het spruitstuk vervangen,Een foto maken is heel moeilijk ,ik heb het eerder geprobeerd maar dat is denk ik niet duidelijk genoeg.Het is midden op de foto waar wat licht op staat.Als er nieuws is laat ik het horen. Groeten elco
- Bijlagen
-