oke vandaag flink bezig geweest.
paar tips / dingen die mij opvielen / wie weet heeft iemand hier wat aan:
- schema zoals gepost klopt niet helemaal met mijn 230E in de praktijk (er lopen twee kabels naar de tankdop, en de groen en rood zitten andersom in kofferbak
- onder de vloermat van bijrijder kan je idd de vertakkingen vinden en vrij gemakkelijk door er op te zuigen het e.a. testen.
uiteindelijk blijkt het toch een welbekend defect rubbertje te zijn maar dan wel in de rechtervoordeur die het wel doet na een poosje rijden. Dus na even motor draaien ging deze gewoon open! toch zit er een redelijke scheur in het rubbertje. Het was zelfs zo dat de kofferbak wel werkte en de tankdop bleef open (maar goed dicht gaan werkte pas toen ik tijdelijk plakband op de lek had gedaan)
Dus als je er niet uit komt dan gewoon alle deuren open maken en zeker er van zijn dat alle rubbers goed zijn
Nu alleen een probleem: op dit forum zijn twee codes te vinden die bij brezan zouden moeten werken maar bij brezan in utrecht konden ze er niets mee . Ik lees meer berichten van mensen die last hebben om dit soort rubbers te vinden. Heeft iemand een tip, een nummer dat recent nog wel werkte bij brezan of zal ik een Mercedes dealer benaderen?