[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Even een bedankje aan Klasse klassiek : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:54

Even een bedankje aan Klasse klassiek

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Even een bedankje aan Klasse klassiek

Berichtdoor Boonx » 14 apr 2011, 14:29

Eind vorig jaar heb ik een Mercedes TD240 gekocht. Gezien mijn geringe kennis ben ik eerst langs geweest bij Klasse Klassiek voor auto-koop-keuring. Daar kwamen wel wat verrassingen naar boven die, denk ik, zelfs voor een kenner niet makkelijk te vinden zijn zonder brug en veel ervaring.
Ze zijn samen met mij alle punten nagelopen. Het is een erg goede eerste kennismaking met de auto. Klasse Klassiek vond een rotte plek achter de accu en stipten nog een aantal punten aan waar ik zelf niet aan gedacht had. Dit heeft mij erg geholpen in mijn onderhandelingen. Hierdoor heb ik ruim 1500 euro van de vraagprijs kunnen halen en, niet geheel onbelangrijk, wist ik veel beter waar ik aan toe was. Bij zo'n oude auto verwacht je altijd wel een verrassing maar het is toch heel fijn als je ’grote’ dingen weet te tackelen.

Gezien mijn ervaringen met de autokeuring heb ik onlangs de auto gebracht om het laswerk en een aantal andere verbeter punten te laten uitvoeren. Vond het erg gemakkelijk omdat ik via email kon aangeven wat er moest gebeuren en verdere communicatie gebeurde ook via de elektronische weg. Tijdens de autokeuring viel het Klasse Klassiek al op dat het voorraam er niet helemaal netjes in zat. Hier heb ik niks achter gezocht, maar wel verzocht om dit punt goed te maken. Helaas bleek er achter dit euvel nog een roestplek te schuilen. Zo zie je maar, zelfs met autokeuring kan je niet alles vinden. In overleg hebben we besloten deze ook aan te pakken. Het is een heel lastige plek en ik was bang dat het niet goed zou gebeuren en het veel tijd zou kosten. Uiteindelijk is het allemaal erg mee gevallen! Wat ik ook fijn vond is dat ze foto's van al het las en lakwerk hebben gemaakt. Hierdoor kan je goed zien dat het heel netjes is gebeurd.

De eigenaar, heeft alles goed uitgelegd. Enig puntje is dat je soms wel Klasse Klassiek wat de tijd moet geven om de reparatie uit te laten voeren. Als je graag op de hoogte gehouden wilt worden dan moet je gewoon een mailtje sturen en meestal mailt men dan binnen 1 werkdag terug. Geen idee hoe dat bij andere is, maar ik weet wel dat ik mijn auto in de toekomst hier naar toe ga brengen. Ik heb het idee dat de mensen hier het niet alleen doen voor het geld maar ook om mooi werk op te leveren. Liever in 1 keer goed dan half.

Kort samengevat mijn ervaringen met Klasse Klassiek zijn goed en via dit forum wil ik ze dus nog even bedanken. Ik ben een blije "nieuwe" eigenaar en gebruik dit forum nu ook sinds kort. Overigens omdat klasse klassiek me op deze site wees toen ik vroeg waar ik goed informatie kon halen. Leuk!
Bijlagen
IMAG1024.jpg
Laatst bijgewerkt door Boonx op 14 apr 2011, 15:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Boonx
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Even een bedankje aan Klasse klassiek

Berichtdoor Boonx » 14 apr 2011, 15:20

Oh ja hier mijn bak met winterbanden :blink:
Bijlagen