[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Garage gekocht voor de 300D : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:50

Garage gekocht voor de 300D

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Garage gekocht voor de 300D

Berichtdoor Wim Matsinger » 11 apr 2011, 21:43

Ja..eindelijk een garage in de straat kunnen bemachtigen voor de W123 ! 300D. Nu alles financieel regelen en dan kan ze lekker droog staan bij mij in de straat. foto's volgen snel..

groeten Wim :D :D :D :D :D :D
Wim Matsinger

Re: Garage gekocht voor de 300D

Berichtdoor Maikel » 11 apr 2011, 22:31

tjonge jonge, dat is tof ja, dat verdienen die oude bessies van ons ook wel vind ik. :D
De party tenten waren in Duitsland ook in de aanbieding zag ik, (voor als je niet thuis bent en bij je werk moet parkeren) :lol:

gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Ton » 17 apr 2011, 07:00

Houd er rekening mee dat er voldoende ventilatie in de garage is! Mijn buren hadden een paar jaar geleden een garagebox gehuurd (voor 300 euro per maand) maar daar is hun prachtige 380SEL helemaal in doorgerot omdat de natte auto niet goed opdroogde. Want dan kan hij beter buiten staan, waar de wind vrij spel heeft.
Ton
Gold Boarder
Gold Boarder

Berichtdoor Wim Matsinger » 29 apr 2011, 17:53

Een natte auto wegzetten in een niet goed geventileerde garage is vragen om ellende.
Nee ze komt er alleen nog met droog weer uit straks en anders zal ze even moet opdrogen voor ze de garage in gaat.

Zit alleen geen stroom in de garage ..dus voor licht zonder netstroom nog tips? :P
Wim Matsinger

Berichtdoor fritsje » 29 apr 2011, 22:56

een 12v accu neer zetten een draadjemet bijv een trekschakelaar en een lampje of 2 oid van 2 watt dat houd het lang vol ik heb een oude semi traktie accu genomen houd het een jaar vol en dan weer ee dag laden
fritsje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Berichtdoor Gieuw » 03 mei 2011, 20:13

21 Watt bedoel je waarschijnlijk want 2 Watt lijkt mij niet zo veel voor in een garage. ;)
Gieuw

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto