[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Even voorstellen: Gombal : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:18

Even voorstellen: Gombal

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Even voorstellen: Gombal

Berichtdoor Gombal » 06 mei 2011, 23:37

Eerst maar even voorstellen voordat ik wat in een andere rubriek plaats, ben Arjen, of te wel Gombal en moderator op het W124club forum.
Gombal

Re: Even voorstellen: Gombal

Berichtdoor Hans230CE » 06 mei 2011, 23:52

hej Arjan, ik wist niet dat je ook nog een W123 had
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Gombal » 07 mei 2011, 09:48

Hoi Hans, heb ik ook niet maar vond het wat onbeschoft om zonder me eerst voor te stellen meteen ergens anders een berichtje te plaatsen dus vandaar. (Wat jij niet wil dat op je eigen forum geschiedt, doet dat ook op een ander (zuster)forum niet.............. ;) )
(Zou nog wel een mooie W123 230CE erbij willen hebben maar dat geldt eigenlijk ook voor een W126 300SD en W201 2.5D. Maarja, je kan niet alles hebben ;) )
Gombal

Berichtdoor The White Rider » 07 mei 2011, 11:01

Wellkom Arjen!

Hier vind je vast en zeker de info die je nodig hebt!

Grtn The White Rider (Michael op het W124 forum)
The White Rider

Berichtdoor Semrick » 07 mei 2011, 11:20

Hallo Arjan (Gombal),

Welkom op ons forum.
gelukkig heb ik me bij jullie ook eerst voorgesteld anders was ik nu door de mand gevallen. ;)
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen