[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
bollensleutel club : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 03:18

bollensleutel club

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

bollensleutel club

Berichtdoor kevertje » 07 mei 2011, 18:16

Hoi.
Ik ben vandaag voor het eerst met m'n 250T naar de sleutel club geweest, ik was weleens naar zo een keverclubje geweest maar dat was kouwekak....nix voor mij.
Dus ik was een beetje opgelaten toen ik naar de bollensleutel ging, wat een verademing het was echt te gek....soep vooraf en geschenken toe, ik heb veel leuke menden ontmoet caspar rob arie en z,n lieve vrouw en erik met z,n maat, lekker koffie met een tompoes erbij en heel veel tips and tricks gezien en gehoord en ik ga zo snel mogelijk aan de slag.
over 2 weken ga ik weer ernaar toe ( moet zaterdag werken ) en verder kijken en doen.
dank jullie wel voor de fijne dag ( jammer dat ik zo snel weer weg moest )

doei Rob.
Een beetje raar is nog niet zo gek
kevertje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250T
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Van alles en nog wat....