Dag mensen hier,
Ik ben Hylbert Ekema, geboren op 5 maart 81, woon werk en studeer in Groningen. Sind gisteren ben ik eigenaar van een Mercedes W123 240TD.
Oude auto's heb ik altijd al leuk gevonden. Dit begon eigenlijk toen mijn broer per ongeluk de motor van zijn oude Opel D kadett 1.2 van '82 in de soep liet lopen.. Geknapte koelslang... oeps... Dat werd een leuk projectje wat eindigde in een Kadett die er van buiten als een onschuldig 1.2'tje uitzag maar waar onder de kap een 2.0 16v met 160 PK schuilde, dat was toch wel erg leuk op 800 kg We hadden natuurlijk wel het hele onderstel hiervoor moeten aanpassen, ophanging, remmen etc. De Kadett heb ik een aantal jaren geleden verkocht. In tussen tijd heb ik een paar Nissan Cherry's gehad daarnaast een Volvo 244 uit '75 op LPG voor mijn vriendin. En nu dan een Mercedes.
Omdat ik wat teveel auto's had heb ik een perfecte Nissan Cherry ingeruild op de MB en wat bijbetaald. Ik wist wel dat er het een en ander aan de MB moest gebeuren, maar ik heb me er wel behoorlijk op verkeken!! Wat een berg roest!!! Dit wordt een hele uitdaging!!