Over dit raadsel had ik al eens gelezen, op Mercedes Benz wiki of zoiets en er stond een compleet door Benz origineel nachrüstungsplan beschreven met bouwschema voor de lektro raambediening. Daarin viel me de extra deurschakelaar al op, de mijne doet dit allemaal op 1 deurschakelaar. Misschien bij deze auto een nachrüstung door Mercedes zelf of is dat type gewoon zo á fabriek aangeleverd tijdens een bepaalde periode. Ook eens gelezen dat de W126 á fabriek al een extra gat voorzien is voor de 2e schakelaar, afgedicht met een rubber. Bij deze wordt ie ook eventueel gebruikt voor gordelhulpje aan te sturen.
Theoretisch ben ik al goed ingelezen over de mijn nieuwe liefde maar praktisch weet ik zeker nog geen enkele rariteit te vinden of ben er nog niet echt aan toegekomen in de korte periode dat ik mijn coupétje heb. (Neem me niet kwalijk maar zou me ook liever zijn dat ik er nog heel lang niet aan toe kom ze te vinden
) Dus ik ben bang dat elk raadseltje wat ik zou kunnen bedenken veel te simpel en voor de hand liggend gaat worden. Mag ik 'm terug geven aan jou? Of wie er dan ook maar een leuke weet.