mijn 200D is voorzien van een andere motor.
samen met een kennis is het geklaard.Hij heeft de meeste know-how en heeft het meeste gedaan natuurlijk..
situatie:
trekstartmotor (1977)eruit en een sleutelstarter (1979)eerste type erin..
beiden van een 200D , beiden oud gloeisysteem..
het enige verschil qua carroserie was het gat van het gaspedaal maar dat is opgelost.dit functioneert nu
100%
wat nu volgt is het start/stop/gloei sysyeem..
Het sleutelstart mechanisme wordt ook omgezet maar hoe zit het met de bekabeling enzo?
de kabeltros van de sleutel-200d heb ik gezien gistermiddag en mijn gedachte is dat we alleen het deel van
het starten/stoppen nodig hebben+ de relais..en natuurlijk het vacuum gedeelte voor het stoppen.
het overige vaccum is niet nodig omdat de 1977-er geen slotvergrendeling heeft en ook geen afstelling van de koplampen
Mijn vraag is :
er is een site voor een uitleg en info hoe alles loopt?Het is toch niet de eerste keer dat dit wordt gedaan neem ik aan? ik heb het werkplaatshandboek en die Duitse cd-rom werkstatt-information
maar er staat niet echt veel info in..
vooral de kleuren van de kabels is erg gewenst..want er zitten bijv 5 bruine kabels
of iemand hier met info?
dank dank