MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 15:48

Dieter

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Dieter

Berichtdoor JeroenW » 11 mei 2006, 20:21

Aller beste collega leden;

Kan iemand mij vertellen hoe ik Dieter de Onderdelenman
kan bereiken via een mailtje of zo, ik kan hem niet vinden in het Clubleden lijstje.

Bij voorbaat dank
Groeten Jeroen
JeroenW

Antwoord:Dieter

Berichtdoor jcruit » 11 mei 2006, 20:23

jcruit

Berichtdoor JeroenW » 11 mei 2006, 20:30

Mag ik langs deze weg jcruit vriendelijk bedanken voor het snelle antwoord op mijn vraag.

Groet Jeroen
JeroenW

Berichtdoor Pietje » 11 mei 2006, 23:00

Ga je op zoek naar een ander stuur bij hem dan Jeroen??? :P
Pietje

Berichtdoor JeroenW » 13 mei 2006, 09:00

Pietertje:

Nee, maar ik wacht nog wel steeds op die folder van jou?! Komt die met de postduif in plaats van met de
E meeuw!?!:P

Groeten Jeroen
JeroenW

Berichtdoor Pietje » 14 mei 2006, 17:02

folder? Kan me niet heugen dat ik een folder aan wie dan ook aangeboden heb,...maar goed,.. de Blokker folders stromen mijn brievenbus hier binnen,... wil er wel wat naar je toezenden?? :woohoo:
Pietje

Berichtdoor JeroenW » 14 mei 2006, 21:35

Piet;

Jij zei had er over dat je meer informatie had over die sturenboer in Rotterdam en dat zou je naar mij toe mailen.
Maar het maakt mij niet uit hoor ik heb een houten stuur waar ik tevreden mee ben.
Volgens mij verkoopt blokker geen sturen hoor! Maar misschien moet je voor de zekerheid even kijken.:woohoo: :cheer: :laugh:
Groenten Jeroen<br><br>Bericht gewijzigd door: JeroenW, op: 2006/05/14 21:36
JeroenW

Berichtdoor Pietje » 15 mei 2006, 22:53

ledenlijst is leeg. Kan geen gegevens vinden van je email. stuur mij ff een mail of voeg toe op messenger pietjepenning@hotmail.com

Note voor de webmaster: dit bericht mag na een weekje wel verwijderd worden, anders loopt mijn messnger vol :P Alvast bedankt

Pietje
Pietje

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto