[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
desmond ! : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:30

desmond !

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

desmond !

Berichtdoor Dessie5 » 04 jun 2011, 12:11

Hallo mede forums! ik ben Desmond 17jaar woon in putten in buitengebied
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar benzjes..
Ben vorige week zondag wezen kijken naar een blauwe 280CE uit 1980 uiteraard.. belasting vrij wat een ding. Wil er graag een hebben, dus wij op pad, komen we daar motor loopt goed plaatwerk ook zeer goed geen rotte plekken! maar 8cm teveel olie aan de pijlstok ik snap dat zo'n ding olie kan gaan verbruiken maar denk ff na en gooi er niet zo'n klots in, ook was de koppakking lek, was niks over gezegd, ik zei tegen me vader we gaan.
Nou zijn we vandaag uiteraard weer op pad geweest naar een 280CE! maar dit plaat werk was helemaal rot dus die sloegen we ook over.
Ik heb me laten vertellen dat een 6cilinder minder sterk is als een 4cilinder door bepaalde lagers in het blok, maar wat is juist? Ik wil graag een 6cilinder omdat het mooier loopt etc.. maar 4cilinder.. tja zuinigheid dat boeit me helemaal niks!

Ik hoop graag wat te heuren van jullie groete!
Op zoek naar een Chevrolet Camaro jaren 70/80.
Wat leuks zien staan?
PM mij a.u.b.
Dessie5
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: desmond !

Berichtdoor Raytheman » 04 jun 2011, 12:37

Nou die 'klots' olie zat er niet per ongeluk in kan ik je vertellen :D
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Jos230ce » 04 jun 2011, 14:51

17 jaar en al zoveel wijsheid?
En al ervaring met 4 en 6 cilinders?
Heb je dan al een rijbewijs?
Laat ons eens weten welk ander type wagen je dan rijdt?

Ik kan er even niet goed bij!!

Groet, Jos
Jos230ce

Berichtdoor Dessie5 » 04 jun 2011, 18:02

halloo!! :D ja 17 en wijsheid tja wat is wijsheid knoem het soms kennis haha die klots olie haha! Nee hijs gek..
maar hij ging niet beroerd lopen toen ik olie dop erlos oplegde en geen rijbewijs nee :lol: heb verstand van die gehandicapte voertuigjes..
had er eentje met honda gx160 ff klepjes gesteld met hulp van me opa hoor.. die kan het niet zien.. maar hij hoort het wel dus ik moest ze stellen en hij vertelde hoe en ding als een zonnetje! en stuk beter ben opzoek liefste een 280CE.. automaat handschakelen boeit me niks LPG mag.. prijs max 2500 mag werk.. niet tegek blok moet goed zijn plaat werk heb je dan altijd maar dat moet ik nog aardig leren me vader kan heel strak plamuren maar hij heeft geen tijd.. hijs visboer :twisted: haha.. kweet ook als je LPG rijd je ook af entoe benzine moet rijden voor btje kleppen smering LPG is aardig schraal kan je kleppen verbranden dus af en toe benzine moet je trouwens met zon Benz loodvervanger gebruiken voor de kleppen en het motorstelsel? groete uut putte! wat ik rij een derbi 2wieler rijd goed maarja btje overheen he
Op zoek naar een Chevrolet Camaro jaren 70/80.
Wat leuks zien staan?
PM mij a.u.b.
Dessie5
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Even voorstellen