Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp bij mijn dash verlichting!
Welnu, de dag- en totaalteller doen het op het moment weer, maar stopt er wel regelmatig mee!
Gisteren heb ik al wat uitleg gehad over hoe me klokkenkast eruit te krijgen,maar gelukkig heb ik twee reserve dash's om op te oefenen.
Het tellerhuis verwijderen was kinderlijk eenvoudig, ik heb het nu open op tafel liggen en kan nu de radartjes en wormwieltjes zien zitten, als ik met de hand draai, veranderd alles keurig omhoog.
Omdat in mijn 280E de tellers dus wel draaien (maar vaak ook niet) vraag ik me af waar ik moet zoeken.
Hij geeft prima de snelheid aan, ook als hij de afstand niet telt.. zou een beetje vaseline de truck weer moeten doen om het allemaal weer permanent te laten tellen? want ik heb het idee dat het eigenliijke tellerhuis uit elkaar prutsen een behoorlijk precies karwei is.
Ook lijkt mij dat de kabel goed is gezien de klok wel gewoon de snelheid aangeeft (met het gebruikelijke wiebelen on der de 40 km/h)
verder heeft mijn dash ook een toerenteller + kleine klok ipv alleen een klok, zijn daar nog dingen waar ik rekening mee moet houden als ik het eruit haal?