[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
De Duin- en Bollenstreek is weer een W123 rijker. : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:55

De Duin- en Bollenstreek is weer een W123 rijker.

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

De Duin- en Bollenstreek is weer een W123 rijker.

Berichtdoor Monk » 17 jun 2011, 18:41

Goedemiddag allen,

mijn naam is Monk en ik ben sinds twee weken de (trotse?) eigenaar van een 240D uit 1977. Deze auto kwam toevallig op mijn pad, en de vraagprijs was bijzonder laag. Verstand heb ik er totaal niet van, ik ben zelf bijzonder gecharmeerd van de G-klasse, maar de blauwe kentekenplaat met witte cijfers en letters trokken mij erg aan. Dus de gok gewaagd. Daarna kwam ik weer tot bezinning en ben ik eens op het net gaan kijken wat ik nu eigenlijk gekocht had. Aldoende kwam ik op deze site terecht en leek het me leuk en leerzaam om me hier in te schrijven. De komende drie maanden ga ik hem alleen maar rijden, na een grote beurt te hebben gegeven inclusief de remmerij. Daarna ga ik bepalen, onder invloed van houtsnijdende adviezen, wat te doen. In mijn beleving zijn er ongeveer 3 mogelijkheden te weten;

-oprijden van de gehele auto tot het niet meer gaat
-restaureren in originele staat
-restaureren in moderne staat, met een 300D motor erin.

Uiteraard heb ik nog legio vragen, die zal ik proberen te stellen in de daarvoor juiste rubrieken.

Foto van de auto:

Het uploaden wil niet lukken,

http://www.fotopocket.nl/view.php?friendly=zachtgeel

Met vriendeljke groet, Monk.
Met geld dat niet van ons is, kopen we spullen die we niet nodig hebben, om indruk te maken op mensen die we niet mogen.
Monk
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: De Duin- en Bollenstreek is weer een W123 rijker.

Berichtdoor Raytheman » 17 jun 2011, 19:03

Gefeliciteerd! Lekker restaureren zou ik zeggen; geen 300D erin want dat zet niet echt zoden aan de dijk
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen