[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Stalling : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 19:04

Stalling

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Stalling

Berichtdoor Jock81 » 18 jun 2011, 01:04

Hallo Benzers,

Even een vraagje: ik ga met mijn vriendin vanaf juli een half jaar het land uit. In eerste instantie dacht ik mijn W123 uit te lenen aan een vriend, maar heb nu toch mijn twijfels... 1 en ander gezocht naar stallingen, maar vind het over het algemeen erg duur (300 euro per jaar). Heeft iemand een tip voor een (betaalbare) plek op maximaal 60km van Amsterdam?

Bij voorbaat weer veel dank, Jochem
Jock81

Re: Stalling

Berichtdoor Hunter » 18 jun 2011, 11:44

In een straal van 60 km. om Amsterdam is 300 euro per jaar toch echt een hele mooie prijs...
Succes met je zoektocht, wellicht doet een andere liefhebber je een plezier gezien de korte periode.

Joost
Hunter

Berichtdoor Jeroen » 18 jun 2011, 14:57

300 Euro lijkt mij ook een mooie prijs.
Ik betaal 600 Euro per jaar, per stuk voor mijn twee klassiekers die ik in de opslag heb sinds mijn vertrek naar de US.

Ik heb zelf ook een garage en die verhuur ik voor Euro 1200 per jaar.

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor huperdepuup » 18 jun 2011, 23:38

zelfs in twente is 300 euro per jaar een gangbare prijs.
voor minder vindt je volgens mij helemaal niks.
huperdepuup

Berichtdoor Toontje » 19 jun 2011, 06:54

man waar heb je het over ik betaalde in rotterdam 80 euro per maand voor een garage boxje en dat noemde ze daar al goedkoop
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Jock81 » 19 jun 2011, 20:09

Hm, ik dacht dat langetermijnstalling wel iets goedkoper zou zijn... Heb nu de optie om de auto weg te zetten op een boerderij in de achterhoek voor nop. De auto staat daar wel droog (onder een afdak) maar niet binnen. Realiseer dat dit minder is voor de auto, wat voor extra voorzorgsmaatregelen zou ik kunnen nemen? Ook nog onder en hoes?
Jock81

Berichtdoor DouweJann » 19 jun 2011, 20:32

Onder een afdak is ideaal, toch.
De wind houdt de boel droog; 't is geen Fiat :woohoo: , zeker !?
DouweJann

Berichtdoor DouweJann » 19 jun 2011, 21:26

wel even de accu loskoppelen en gebruik die hoes maar niet; kans op vocht onder de hoes en krassen van het wapperen.
DouweJann

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto