door Toontje » 19 jun 2011, 19:26
jadan word je eens gebeld met de vraag wat een goede beurt kost dus zeg je een prijs en word een afspraak gemaakt.
zou in de avond gebracht worden maar werd in de morgen gebeld of het ook in de namiddag kon ook goed.
ik moest de eigenaar ophalen van het station die kwam met de tjoektjoek en de ander moest uit alblasserdam komen du sdan zou ik wel op tijd terug zijn.
dus het groentje was al afgehandeld en we zaten nog ff in het hok boven en hebben het nog ff over slangen die vervangen moeten worden na zoveel jaar en word ik gebeld de waen die gebracht werd was toch wel erg gaan stinken en de diesel drupte er nog al vrolijk uit wel op de uitlaat en de rem bleef wat hangen dus advies ga maar binnen door als je wat rustig rijd en niet te veel remt dan gaat dat wel diesel brand niet zomaar en de rem kwam wel wat terug maar erg langzaam.
ja en toen kwam hij was dus latertje en kreeg toen ook te horen dat de wagen zolang had stilgestaan
afijn paul was gelijk overtuigd dat die de kosten voor zijn beurt niet geheel voor jan met die naam had gemaakt.
maar goed na zolang niet op de weg zijn te geweest dan heb je wel dit
- Bijlagen
-