Jij bent echt goed in gokken,en het klopt.
Ik ben er vrijdag geweest en heb hem live bekeken.
Minpuntje was dat er een nieuwe klok in zit met 980 km. De oude met 55789 km is erbij incl. pakbon, faktuur,en datum plaatsen.
Dit is overigens in Frankrijk gebeurt. Ik heb verder echt geen twijfelpunten kunnen ontdekken en hij is me uitgebreid toegelicht.
De andere auto zal ik je ook even melden dan kun je die ook even nader bestuderen ,staat bij Schipper Classic Cars in Almelo
www.autoschipper.nl Kenteken KN-39-FX Hij staat erin voor 7450 euro maar ik kan hem krijgen voor 6750 euro. Ook hier ben ik heen gweest en heb hem gezien.
Ook dit bedrijf straalde passie uit. (doet het al 40 jaar).
Ook moet ik nog kiezen of in de auto zakelijk of prive koop. Ik had toch het ideen dat er meer overwaarde in zou komen maar gezien de vele reactie's lijkt dit toch wel een illusie te zijn. Dus wordt het zakeijk wat moeilijke te verklaren er weer een speeltje bij te kopen. (ik heb al een rallyauto en een geprepareerde Landcruiser op de zaak staan).
Ik begrijpt ik wil uiteindelijk een oltimer hebben ,puur uit frustratie dat ik vroeger niet op tijd ben ingestapt om een VW spijlbus te kopen,vondt toen 5000 gulden te duur,maar zou nu 30000 euro opbrengen. Maar uit jullie reatie';s proef ik toch een beetje dat een W123 deze status mogelijk nooit zal gaan halen. Hierdoor is een volgende de maken keus ontstaan nl. Gokken dat hij die staus wel haalt of gewoon een tijdje een W123 rijden hetgeen ook een jeugdwens is, en dan gaanderweg kijken wat je nog op je pad tegenkomt.
IK stel prijs op je visie ook nu de de 2e auto kan beoordelen en de achtergrond van mijn wens.
Vr.groet,
Jeroen Meekers