[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Onderhoud bumper : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 04:49

Onderhoud bumper

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Onderhoud bumper

Berichtdoor W123Stefan » 22 jun 2011, 23:38

Hallo MB rijder,
Het is zover. Ik moet nu ook bezig met een paar plekjes wegwerken aan de achterkant van mijn 280E. Daarvoor heb ik de achterbumper er afgehaald. Na het schoonmaken van de binnen kant van de bumper ben ik een paar plekken tegengekomen waar de coating van af is, het zag eruit als roest plekken. Met de dremel alles weggehaald. Nu is mijn vraag, kan ik nu fertan gebruiken op de bumper en daarna de binnenkant ontvetten en in de zinkspray spuiten? Ik heb even een foto ervan gemaakt.
BVD,
Stef
Bijlagen
IM000085.JPG
W123Stefan
 


Re: Onderhoud bumper

Berichtdoor Hans230CE » 23 jun 2011, 12:50

Het probleem zit hem bij die puntlassen die de twee helften samenhouden.Tussen die puntlassen in gaat het verkeert. Daar kan je de roest niet wegkrijgen, dus roest het lekker verder. Zoek eens bij "projecten", daar staat een reportage over het opknappen van een bumper.
Ik heb echter gezien dat ik er weer eens aan moet voor een beetje bij te werken.
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten