[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Onderdelen leveranciers : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:05

Onderdelen leveranciers

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Onderdelen leveranciers

Berichtdoor Laurens123 » 23 jun 2011, 22:08

Hallo mede Benzers,

In Spanje heb ik nu eindelijk een T zien staan, hij is denk ik behoorlijk slecht. In ieder geval zit er een behoorlijke deuk in de rechter deur. Ook heeft de auto 'pocco oxidados', en dat betekend vaak weinig goeds. En er staat meer dan 4 ton op de teller. Maargoed, ik ga er zaterdag heen, dus dan weet ik meer.

Goed, on-topic. Nu de aanschaf van een T toch behoorlijk dichtbij begint te komen, ben ik mij aan het oriƫnteren op de onderdelenmarkt. En dat is een behoorlijke wirwar van merken, winkels, wel of niet origineel, A merk, B merk, tweedehands.

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is een overzicht van bepaalde imitatiemerken, en de daarbij horende kwaliteit, de goedkoopste leverancier, ga zo maar door. Verder ben ik op zoek naar de grens tussen wat ik imitatie moet kopen en wat origineel.

Ik heb ook eens gehoord dat iemand zijn onderdelen in Duitsland koopt, zijn dat dan Mercedes onderdelen of imitatie onderdelen? En is het in Duitsland allemaal zo veel goedkoper?

Ik weet het, de keuze imitatie of origineel is natuurlijk behoorlijk persoonlijk, maar wat zijn de echte dingen die je gewoon niet imitatie moet willen kopen?

Groet, Laurens
Laurens123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1978
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Onderdelen leveranciers

Berichtdoor Frankie68 » 23 jun 2011, 22:42

als je nog een deur rechts zoekt..die heb ik hier staan..
onderkant is goed..
mag weg voor 15 euro..
ik woon in de buurt (zaanstad)

oliefilter zou ik niet imitatie nemen (mann ipv Fram)
klockerholm schermen zijn wel ok (mijn ervaring)
radiateurs , meningen over verdeeld?
pookhoes -> imitatie 8 euro (MP)
Frankie68

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto